اختصاصی : روایت خاطره ی مقام معظم رهبری از آیت الله سیدابراهیم حق شناس(ره) در دیدار اخیر آیت الله مهدی شب زنده دار جهرمی با ایشان

پنج شنبه, 23 آذر 1396 ساعت 06:26
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

آیت الله حاج آقا مهدی شب زنده دار جهرمی در جلسه ای که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار شده بود ، فرمودند :

«این اخلاق پیامبر بود که دلها را جذب می کرد ...

مرحوم امام خمینی (قدس سره) می فرمودند من اگر در هر استان مثل شهید مدنی داشتم این کفایت می کرد که بشود اهل هر استان را (به مقامات عالیه رساند.). بعضی از مصادیق را مثلا در جهرم مرحوم #آیت_الله_حق_شناس (قدس سره) که آقا (آیت الله حاج شیخ حسین شب زنده دار) تا آخر عمرشان می فرمودند استاد عزیزتر از جانم .این خصوصیت و ویژگی ایشان در چه چیزی بود ؟ " در اخلاق " آن چیزی که آقای حق شناس را آقای حق شناس کرده بود "جاذبه" بود . حتی در استان فارس . کسان دیگری هم که ایشان را دیده بودند این را تصدیق می کردند .

➖ همین اواخر در جلسه ای خدمت مقام معظم رهبری صحبت آقای حق شناس شد . دیدم که ایشان هم فرمودند در مسجد کرامت یا مسجد دیگری نمازجماعت می خواندم و تفسیر می گفتم دیدم که دوتا آقا آمدند و آنجا نشستند . یکی از آنها آقای حق شناس بود و دیگری الآن یادم نیست احتمالا آقای آسید حسین آیت اللهی امام جمعه محترم جهرم بودند . ایشان هم در رفتار و اخلاق و نحوه ی برخورد در یکی یا دو بار ملاقات با آقای حق شناس شیفته ایشان شده بود . این دو بزرگوار آمده بودند و شنیده بودند که آقای خامنه ای در مشهد سخنرانی و تفسیر دارند . در آن مسجد هم همه جوان و نسل جوان بودند ولی با این حال آمده بودند .

" بالاخره این اخلاق است که جاذبه به وجود می اورد . "

 

خواندن 2817 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 23 آذر 1396 ساعت 07:47

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.