از دیگر فعالیت‌های نامبرده، احیاء و بازسازی قبر حضرت سکینه- بنت امام علی  g  - در شهر داریا دمشق و عهده‌دار بودن تولیت آن مکان مقدس می باشد و در حال حاضر، در صدد تأسیس حوزه‌ی علمیّه به نام امام مهدی  f   در منطقه‌ی داریا می باشند. وی مفتخر به دارا بودن اجازات حسبیه و روایتی عدیده‌ای از علمای شیعه و سنی می باشند و مورد احترام علما و بزرگان و رئیس جمهور و نخست وزیر، وزرا و قاطبه‌ی مسئولین حکومتی و مردم دمشق می باشند.

حاج آقا واحدی، دارای طبع شعر به عربی و فارسی هستند. آیت الله واحدی در سمینارها و کنگره‌های مختلفی شرکت کرده و مقاله ارائه داده است که از جمله می توان به کنگره‌های وفاق علمای شیعه در پاکستان، انتفاضه‌ی فلسطین در لبنان، کنگره‌ی امام صادق  g   در بیروت، کنگره‌ای درباره‌ی اهل بیتb در لندن، و کنگره‌های مجمع جهانی اهل البیتb، اندیشه‌های اسلامی امام رضاg و دار التقریب در ایران اشاره نمود.

 

آثار

1. "تعالیم الاسلام"، به عربی و سه بار چاپ گردیده و مدرسه‌ی امام امیر المؤمنینg قم، ترجمه‌ی فارسی این کتاب را تحت عنوان "اسلام و مسائل زندگی" منتشر کرده است.

2. "الزواج الاسلامی"، به عربی و سه بار چاپ گردیده.

3. "سلسله ی آباء النبی"، به عربی و سه بار چاپ گردیده.

4. "سعید و نجمه"، به صورت داستان و تصویری از مدینه‌ی فاضله، به فارسی، که در انتشارات انصاریان قم، دو مرتبه چاپ شده است. این کتاب به زبان‌های عربی و اردو نیز ترجمه و چاپ گردیده است.

5. "عقل و دین" در اثبات این که عقل به تنهایی بدون دین نمی تواند تضمین سعادت کند.

6. "کودکانی در گهواره سخن گفتند"، کتابچه‌ای تاریخی.

7. "اعرفونا ثم احکموا"، به سال 1379 انتشارات دار الروضه بیروت لبنان، این کتاب در دفاع از حریم مقدس تشیع و خطاب به علمای اهل سنت می باشد.

 

آثار چاپ نشده

1. "حیاة النبیa".

2. "غرب در برابر مسیح محکوم است".

3. "امثال قرآن".